Poprzednie edycje

IDEA

Rynek pracy zmienia się dynamicznie. Nowe regulacje prawne, zmiany gospodarcze i rosnący postęp technologiczny – to tylko niektóre z czynników, które mają bezpośredni wpływ na funkcjonowanie organizacji. Sprostanie nowym wyzwaniom angażuje również działy kadrowo-płacowe, które codziennie towarzyszą oraz doradzają zarządom w zwinnym dostosowaniu się do zmian. Znaczenie funkcji kadrowo-płacowej w rozwoju przedsiębiorstw rośnie, a jej zadania ewoluują obecnie w kierunku m.in. centralizacji procesów rozliczeń wynagrodzeń, analityki predykcyjnej i controllingu personalnego, długookresowego zarządzania kosztami pracy czy usprawnień procesów z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i systemów IT. Te działania silnie wpływają na efektywność całej organizacji – jej procesów i wreszcie na rozwój najcenniejszego kapitału każdej firmy – pracowników.

Poprzez pierwszą tego typu inicjatywę w Polsce – konkurs Top Payroll Manager Awards – pragniemy zwrócić uwagę na transformację roli działów kadrowo-płacowych, która zdecydowanie wykracza poza funkcje ściśle administracyjne. Profesjonaliści z zakresu payroll managementu muszą posiadać obecnie nie tylko doświadczenie i wiedzę, ale też umiejętność inicjowania zmian oraz odnajdywania się w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu prawnym i biznesowym. Ich proaktywność, elastyczność oraz skuteczne realizowanie strategii kadrowo-płacowej przekładają się na efektywność całej organizacji oraz kształtowanie silnej marki pracodawcy na rynku.

Chcemy popularyzować ideę firm odpowiedzialnych, z misją, przyczyniających się do pozytywnych zmian w świecie biznesu. Zostanie laureatem Top Payroll Manager Awards to jasny sygnał i znak dla obecnych i przyszłych pracowników, że Twoja firma jako pracodawca wykorzystuje najlepsze, aktualne rynkowe standardy i praktyki w zakresie rozliczenia i obsługi wynagrodzeń. Jest również potwierdzeniem, że Twoja organizacja docenia i dba o rozwój swojego najważniejszego kapitału – swoich pracowników.

Dołącz do konkursu i podziel się swoimi doświadczeniami, osiągnięciami i najlepszymi praktykami!

DLACZEGO WARTO?

Nasza inicjatywa pomoże Ci w budowaniu silnej marki osobistej i eksperckiej, niezwykle pożądanej na dzisiejszym rynku pracy;

Twoje kompetencje i projekty wdrożone w organizacji zostaną ocenione przez kapitułę ekspercką składającą się z praktyków HR, pracowników instytucji i organów państwowych oraz specjalistów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;

Weźmiesz udział w uroczystej gali, na której wręczymy cenne nagrody oraz statuetki, ale także zapewnimy przestrzeń do wysłuchania inspirujących prelekcji oraz networkingu;

Jako laureat konkursu otrzymasz swoisty „znak jakości” będący potwierdzeniem, że Twoja organizacja należy do grona rzetelnych i odpowiedzialnych firm dbających o najwyższą jakość procesów kadrowo-płacowych oraz rozwój swoich pracowników.

ZASADY I HARMONOGRAM KONKURSU

  • Sprawdzisz swoją wiedzę

    Wypełnisz quiz wiedzy z zakresu:

    • aktualnych zmian przepisów
    • rozliczeń ZUS
    • naliczania wynagrodzeń
    • czasu pracy

     

    Do udziału w konkursie zapraszamy zarówno specjalistów jak i managerów działów HR, kadr i płac / comp&ben.

    Udział w konkursie jest dla uczestników całkowicie bezpłatny.

    Z uwagi na duże zainteresowanie konkursem oraz sytuację związaną
    z Covid 19,  termin na rejestrację w konkursie i ukończenie wszystkich etapów konkursowych (test wiedzy, nadesłanie case study) zostaje wydłużony
    do 18 maja 2020 r.

  • Podzielisz się swoim doświadczeniem

    Podziel się z nami swoim opisem case study, dzięki któremu nasze eksperckie jury będzie mogło zapoznać się ze zrealizowanym przez Ciebie innowacyjnym projektem, który zrealizowałaś/eś samodzielnie lub zespołowo jako jego lider.

    Przykładowe obszary tematyczne case study:

    • controlling personalny i analityka predykcyjna kosztów wynagrodzeń,
    • centralizacja procesów rozliczeń kadrowo-płacowych,
    • automatyzacja procesów kadrowo-płacowych,
    • wybór dostawcy i wdrożenie modelu outsourcingu kadrowo-płacowego w organizacji,
    • wdrożenie narzędzi HR usprawniających inne procesy organizacji,
    • digitalizacja dokumentacji pracowniczej w organizacji,
    • realizacja projektu HR generującego trwałe dodatkowe środki finansowe dla organizacji oraz usprawniającego proces rozliczeń wynagrodzeń.

     

    Po rejestracji na stronie konkursowej możesz zapoznać się z przykładowym case study i zobaczyć, jak taki materiał może wyglądać.
    W case study nie musisz prezentować żadnych wrażliwych danych na temat swojej organizacji.

  • Zapoznasz się z wynikami konkursu

    Konkurs Top Payroll Manager Awards 2020 rozstrzygnięty! Setki uczestników, kilkadziesiąt nadesłanych case study, trzy wspaniałe Laureatki:

    I miejsce: Pani Martyna Bogdaniuk, Lotte Wedel

    II miejsce: Pani Katarzyna Toczek, DNV GL POLAND

    III miejsce: Pani Jolanta Sawicka, Zarządzanie Kadrami i Płacami

    Gratulujemy zwycięzcom oraz dziękujemy za zaangażowanie wszystkim uczestnikom!

    Niebawem poinformujemy Was o kolejnej edycji konkursu!

  • Weźmiesz udział w uroczystej gali

    Laureaci konkursu oraz uczestnicy, którzy szczególnie wyróżnili się na tle konkurentów, otrzymają od nas zaproszenie na uroczystą galę.

    Zaplanowaliśmy m.in.:

    • inspirujące prelekcje dot. zarówno obszaru kadr i płac, jak i rozwoju osobistego
    • uroczyste wręczenie statuetek laureatom konkursu
    • przestrzeń na networking i wymianę doświadczeń

     

    Wkrótce poinformujemy o terminie gali wręczenia nagród.

JURY KONKURSU

Małgorzata Ławnik
Dyrektor ds. personalnych
Kaufland

Wioletta Kandziak
Dyrektor Wykonawczy ds. Kadr
PKN ORLEN S.A.

Monika Bentkowska
Human Resources Director Central Europe
Sodexo

Grzegorz Baczewski
Dyrektor Generalny
Konfederacja Lewiatan

Beata Kapłon
Kierownik Działu Wynagrodzeń, Benefitów, Administracji Personalnej i Zarząd. Czasem Pracy
T-MOBILE POLSKA

Inga Chodorowska-Korpak
Dyrektor Organizacji i Zasobów Ludzkich
Grupa LafargeHolcim Polska

Łukasz Prasołek
Ekspert i trener z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych
Praktyczne Szkolenia Prasołek & Sawicki

Ewa Dolegacz
Compensation & Benefits, HR Administration & Payroll Manager
BASF

Romualda Walczak
Payroll Manager
GlaxoSmithKline Polska

Elżbieta Jaszczyk
Dyrektor Administracji i Płac
Auchan Polska

NAGRODY

1

miejsce

Voucher wakacyjny na wybraną podróż dla 2 osób

Szkolenie z zakresu kadr i płac ufundowane przez firmę Praktyczne Szkolenia Prasołek & Sawicki

Voucher na usługi nauki języka angielskiego w platformie eTutor

Voucher na usługi corporate wellness ufundowany przez firmę For Good Health

Roczny dostęp do audycji i podcastów TOK FM (m.in. „EKG – Ekonomia, Kapitał, Gospodarka”, “Raport Gospodarczy”, “Podcast Przedsiębiorczy”, “Strefa Szefa”)

2

miejsce

Szkolenie z zakresu kadr i płac ufundowane przez firmę Praktyczne Szkolenia Prasołek & Sawicki

Voucher na usługi nauki języka angielskiego w platformie eTutor

Voucher na wydarzenia organizowane przez Studio Wiedzy w 2020 roku

Półroczny dostęp do audycji i podcastów TOK FM (m.in. „EKG – Ekonomia, Kapitał, Gospodarka”, “Raport Gospodarczy”, “Podcast Przedsiębiorczy”, “Strefa Szefa”)

3

miejsce

Szkolenie z zakresu kadr i płac ufundowane przez firmę Praktyczne Szkolenia Prasołek & Sawicki

Voucher na usługi nauki języka angielskiego w platformie eTutor

Półroczny dostęp do audycji i podcastów TOK FM (m.in. „EKG – Ekonomia, Kapitał, Gospodarka”, “Raport Gospodarczy”, “Podcast Przedsiębiorczy”, “Strefa Szefa”)

WSPIERAJĄ NAS

Patronat honorowy

Partnerzy

Patroni medialni

HR Polska

ORGANIZATOR

Fiabilis Consulting Group Polska należy do międzynarodowej grupy Fiabilis Consulting Group, która od ponad 10 lat działa w Europie oraz w Ameryce Południowej. Fiabilis specjalizuje się w analityce i doradztwie w obszarze ubezpieczeń społecznych oraz kadr i płac. Eksperci Fiabilis na co dzień wspierają swoich Klientów w zwiększaniu efektywności i usprawnianiu ich procesów kadrowo-płacowych oraz pomagają w uzyskiwaniu dodatkowych środków na sfinansowanie strategicznych celów organizacji.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”false”]

FIABILIS CONSULTING GROUP
Aleja Niepodległości 124/12
02 – 577 Warszawa
biuro@fiabilis.pl
+48 22 400 30 83